joi, 11 august 2011

Laxativul de criză= Ba p'a mătii!... în varianta sustenabilă


Nu am mai scris demult pe blog. La un moment dat chiar m-am gândit să-l abandonez. Din lipsă de timp şi din multe alte motive. Între timp, m-am răzgândit. Ce-i drept, mi-a luat mai mult de un an să ajung la conluczia asta. În fine...
Astăzi am un subiect foarte intersant care-mi gâdilă neuronii. Şi pentru că mai simt... încă, iar activitatea mea cerebrală pare să nu fie prea afectată de mizeria cotidiană, vreau să împart cu cei interesaţi câteva idei şi gânduri umoristice.
Ei bine, ştirea care mi-a adus aminte pentru a o mia oară că trăiesc în România face referire la un domn care s-a gândit să protesteze cocoţându-se pe un stâlp de curent electric din apropierea Cotroceniului. Până aici, nimic ieşit din comun. Nu este nici primul, nici ultimul. Un "bullshit" care avea să umple buletinele de ştiri.
Şi totuşi, ştirea s-a transformat dintr-una găunoasă şi stupidă într-una de-a dreptul amuzantă. Acest bărbat de 28 de ani s-a urcat pe un stâlp de electricitate de pe lângă Palatul Cotroceni pentru că era nemulţumit de o sentinţă judecătorească. Gestul este exagerat, desigur, iar ideea nu este originală. Invenţia care a spart gura târgului a venit, de această dată, din partea oamenilor legii. După ce l-au păzit ore în şir ca să nu-şi pună capăt zilelor, poliţiştilor le-a venit o idee. Minutul de aur al oamenilor legii a fost începutul şi sfârşitul procesului cognitiv. Al lor şi al nemulţumitului de pe stâlp. Sau... cum ar spune un "mare om, mare caracter" al lumii în uniformă, "case closed"!. Cum? Simplu! I-au pus protestatarului nişte laxative într-un pahar cu ceai. Vorba aceea: oricât de tare ai fi, când te ia cu transpiraţie... te dai jos de pe stâlp! Urgent! Aproape că nici sentinţa aia amărâtă din justiţie nu mai conta. Totul era perfect! Nevoia primară invinge încă o dată tăria de caracter, orgoliul prostesc şi bravura dinainte de maturitate. Mă gândesc cum le-o fi trecut asta prin cap poliţiştilor. Or fi luat şi ei o folie de aşa-ceva când au protestat din cauza tăierii salariilor cu 25%? Dacă stau bine să mă gândesc, mai multe ieşiri în stradă ale oamenilor legii s-au încheiat înainte de ora pentru care aveau aprobat finalul mitingului. Ar fi o idee. Sustenabilă. Căci se aplică cu rigoare în cazurile de urgenţă, iar rezultatele sunt definitive şi irevocabile. Asta mă face să-mi aduc aminte de bancul cu Bulă care ne explica faptul că Bulă a salvat o domnişoară de la viol. Cum? A convins-o. Cam aşa au făcut şi poliţiştii cu cetăţeanul turmentat al patriei noastre. L-au convins să se dea jos de pe stâlp într-o manieră elegantă şi diplomată. Bietul om! El chiar credea că preşedintele ţării ar putea veni să stea de vorbă cu el. Ei bine, n-a fost chiar aşa. Dar i-a trimis un cadou prin angajaţii statului. Pastila fericirii: laxativul! Şi aşa, omul nostru, care ameninţa că se răneşte cu un pseudopistol pe care-l fâlfâia sub nasul poliţiştilor, a fost invins de soartă. Asta-i viaţa, amice! Ţi-au copt-o! Până la urmă trebuie să te obişnuieşti cu gândul că trăieşti într-o ţară de c***t. Măcar acum sper c-ai înţeles.
Una pste alta, concluzia este una singura: la Cotroceni există rezolvare pentru orice problemă. Când e ceaiul de păducel, când e laxtivul. La preţ întreg. Că de compensate nici nu poate fi vorba. Doar e criză, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Portret de inventator

Portret de conducător

Portret cinematografic

Bloguri, Bloggeri si Cititori